........sedih.......

well ape yang sedih nye ialah pasal hubungan aku ngn si die... tadi gaduh2 hampir nak putus... aku xtau nak terang kan macam mane boleh gaduh besar tadi... mungkin punca atas sebab aku jugak.. aku terlalu EGO

pada mulanye kitorang ngah main bedminton pastu.... DIE sakit tangan aku pun stop la dulu and aku masuk dalam rumah... aku tau DIE sakit tangan sebab aku bagi bola bedminton jauh....
eeeeiiii tah la camne boleh jadi 'fight' ni aku pun dah xingat tapi yang penting kitorang dah on the way berbaik semula...

thanks kepade si DIE jugak sebab die pujuk aku yang kuat EGO ni...

chopp... lupe nak cakap korang yang mane nak cari awekss ni jangan la cari awekss yang kuat EGO macam aku ni... susah nak kawal.... EMOSI kuat.... bermain ngan peranan.... sape2 yang kuat bersabar macam si DIE boleh la try..... 

korang rase aku ni mesti jahat buat si DIE macam tu.... sebenarnye TIDAK... aku dah bagi tahu die awal2 lagi... yang aku ni macam mane....
tapi DIE cakap die boleh jaga aku and boleh lalui ape rintangan sekali pun bersame aku....

OH GOSH....!!! sweetnye si DIE ni....
<3 I LOVE YOU sayang <3


Thanks Sudi Baca Entry NI.. Like Boleh ? :)

2 comments:

lily butterfly said...

amboi2.. nak bg org try ye..
kau tu memang banyak songeh.. hehe..
ana esok hari jadi kak intan..8 oct jgn lupa bg wish je.. tak mintak hadiah pun.. huhu..

Nana Hermosa said...

alamak kak intan sorry about that... ana lupe wish your birthday...sebab banyak sangat nak kene fikir... btw tahun depan insyaallah kite buat birthday same2 ok kat titiwangsa.... hahaha... just plan... sorry yea jangan sedih okey...