...bukan begitu....

sebenarnye dah lame tak update blog aku ni.... sian die... bukan sengaje... tapi aku xada mase... yela sekarang ni 
tengah focus dengan ujian undang2... hahaha nak tau ape yang aku busy sangat dengan diri aku... 

aku sekarang ambil lesen kereta dengan motor... hahahaha gempak tak???? 
biasa la budak baru nak up!!! wahwahwah.... 

sekarang ni baru permulaan lagi... maksud aku sekarang baru je datang dengar ceramah panjang... dari pukul 8.00am_5.00pm haaaaaa lame kan.... nasib bek cukgu yang mengajar tu buat lawak, xder la aku rase nak tidooo

emmm ok la aku nak sambung baca buku undang2... biasa la kata budak yang rajin...
hadiah untuk aku pada tahun ni.... yang ke_20 tahun.... aku dapat belajar ujian undang2 dan ambil lesen kereta/motor... thankss mak and ayah... muah sayang u all...


Thanks Sudi Baca Entry NI.. Like Boleh ? :)

2 comments:

lily butterfly said...

pesal lembab sangat.. baru nak amik lesen.
kak intan umur 16 dah ada lesen tau.. hehe..
btw.. semoga lulus peksa./.

Nana Hermosa said...

well nak buat macam mane... baru sekarang mak ana bagi ambil lesen.... emmm ni pon ana gi tanye dulu macam mane bayaran nye... dah tau baru ana bincang ngn mak... cakap ngan ayah pon... ayah cakap suka hati... ape2 jela... dah nasib, janji dah dapat... btul x.. wish me luck ok.