10 magis cinta!

SEKIAN ALAM MENGETAHUI CINTA ITU INDAH DAN MEMBAHAGIANKAN. 
APABILA IA DATANG DALAM EHIDUPAN SESEORANG ITU,
SEGALANYA YANG PAHIT AKAN MENJADI MANIS,
SEGALANYA YANG SAKIT AKAN TERAWAT
DAN SEGALA YANG BURUK AKAN MENJADI CANTIK,
ITULAH ANTARA MAGISNYA SEBUAH CINTA.
BAGI YANG MASIH INGIN TAHU APA LAGI KEAJAIBAN CINTA,
NANA ADA PAPARAN ISTIMEWA BUAT KAMU.





  1. Cinta mampu mengubah hidup seseorang dengan sekelip mata, antaranya mampu membuatkan seseorang yang kaya menjadi miskin dan yang miskin menjadi kaya.
  2. hanya dengan cinta seseortang yang tidak pernah senyum, pemarah dan panas baran boleh mengukir senyuman setiap saat.
  3. cinta boleh menjadikan satu saat itu begitu membahagiakan tetapi cinta juga sebenarnya boleh menjadikan satu saat itu begitu menyakitkan.
  4. apabila berbicara soal cinta tiada siapa pun mampu untuk menjelaskan bagaimana rasanya sebuah cinta.
  5. kuatnya cinta ada kalanya boleh meruntuhkan gunung yang gah, bukit yang tinggi dan laut yang luas.
  6. cinta tidak akan indah jika pasangan tidak mampu menjadi sahabat bagi pasangan. kekasih TERbaik adalah sahabat TERhebat
  7. saat mencintai seseorang, jangan pernah berharap si dia akan mencintai kamu sama seperti kamu mencintainya. ini kerana salah seorang di antara kamu pasti akan memberikan lebih dan seorang lagi kurang.
  8. cinta bukanlah sekadar parasaan sayang menyayang  semata-mata tetapi apa yang lebih penting, harus juga ada keikhlasan kerana parasaan sayang menyayang itu boleh datang dan pergi bergitu saja.
  9. sebuah cinta sejati mampu mendengar apa yang tidak dikatakan dan mengerti apa yang tidak dijelaskan.ini kerana cinta tidak datang dari mulut dan lidah ataupun fikiran seseorang tetapi cinta lahir dari hati yang paling dalam..
  10. bila tiba saat kamu mencintai seseorang, kamu harus mempersiapkan diri untuk menerima penderitaan. bukan namanya cinta andai ia hanya membahagiakan


SELESAI SUDAH CERITA CINTA NANA, KALAU ADA MASALAH DENGAN CINTA.. DATANG LA DAN JUMPA NANA... ATAU LUAH KAN MASALAH MASING-MASING KAT NANA... INSYAALAH NANA SEDIA MENDENGAR DAN MEMBANTU KAMU




Thanks Sudi Baca Entry NI.. Like Boleh ? :)

No comments: