sebelum dan selepas | entry bergambar

As'sallamualaikum.. 

kepada semua pembaca.... nana nak story kat u all semua, tentang perbezaan ''sebelum kenal dan selepas kenal''
oklah kita ambil anggaran 5BULAN & 2TAHUN... 
jom layan cerita ini dulu..... 

........sebelum kenal........


.......selepas kenal.......


5BULAN : awak cantik/handsome la... saya suka sangat tengok muka awak.. sejuk mata memandang.. 

2TAHUN : ehh!! muka sudahla tak cantik/handsome geli aku tengok.. banyak jerawat pulak tu.. perasan aje.

5BULAN : awak ''MELEPAS'' ke?? takpe...

2TAHUN : pehh!! wei..! MELEPAS ek agak-agak la doh..!! busuk betul, nak pengsan aku!

5BULAN : kalau ''DULU'' jalan berpimpin tangan...

2TAHUN : jalan la sendiri...! aku tak lari mana pun!

5BULAN : kalau nak jumpa.. tepat pada masanya kalau terlambat sikitpun, takpe tak marah..

2TAHUN : apsal lambat?! ingat aku tunggul ke??! 

5BULAN : DULU panggil sayang, baby, manja, papa/mama, honey, dear dll

2TAHUN : perkataan tersebut tiada dalam kamus hidup.. AKU KAU sudah la..

❤ but we still loving couple walau pun dah 3 tahun 7 bulan, and by the way tak semua yang ''sebelum kenal and selepas kenal'' akan jadi macam cerita ni.. betul tak geng?? 


Thanks Sudi Baca Entry NI.. Like Boleh ? :)

No comments: