CINTA ITU KEJAM!!!

mungkin xde sape tahu tetang hati ini!!! mungkin xde sape yang tahu ape kesudahan cerita cinta ini!! cinta itu kejam.... kenape aku yang terpilih untuk dikecewa kan!!! ape salah aku??? ape dosa aku?? kenape ia terjadi atas diri aku??? lelaki itu slame ini aku sayang, aku kasih, knape?! knape?! knape?! ia berlaku?! dalam satu detik!! ia berubah menjadi pahit!!! kalau masa itu boleh diputar semula... akan ku pilih tidak untuk mengenalimu sygg.... akan ku pilih jalan yang lebih terbaik.... hati aku begitu hancur... bila teringat kan kesah kau.... ape yg aku kecewa kan... kau boleh menyebelahi orang lain yg bukan sape2 kau!!! malah aku yg kau marahi!! bukan itu saje!!! kau sudah pun mengangkat tangan kau.... aku bukan isteri kau!!! malah aku xde apa2 ikatan dgn kan!!! tdak kah kau rse bersalah? dayus kepada wanita!!!! huh!! kau sememangnye lelaki yang tak berguna di mata kaum hawa!!! kau layan aku seperti kucing kurap!!! nyak kau dalam hidup aku!!! aku harap satu hari nanti... aku dapat melupakan kau.... untuk kebahagiaan aku sendiri!


Thanks Sudi Baca Entry NI.. Like Boleh ? :)

No comments: