why??? handphone aku hilang...!

why???
hehehe why?? why! ok sebenarnye aku nak cite sikit... 4hari yang lepas handphone boyfriend aku hilang..
tak tau la hilang kat mane??? kalau kat kolej die... emm die cakap mustahil...
sebab time die parking motor die... die tengok kat raga motor die dah tak ade ape2 lagi.... pastu check kat poket pon tak ade... 
so mungkin handphone die hilang time die menunggang motor ataw....
hilang time kat rumah membe2 die....
tapi lepas aku siasat.... seorang dari kawan2 boyfriend aku cakap.... dari dulu hingga sekarang tak pernah hilang ape2 lagi...
sebab die(membe bf aku) cakap 'die' selalu letak wallet merata rata tempat... tak penah hilang sesen pon


tapi sorang lagi cakap.... (kawan bf aku) ade seorang dari  beberapa orang penah selongkar laci dot..dot..dot 
well ape yang perlu aku buat sekarang??? kalau nak cari juga... kemungkinan handphone tu dah selamat di jual atau besa kemungkinan handphone tu ade... tapi mungkin seseorang itu tak kan guna sekarang....


tak ape la boyfriend aku cakap die dah halal kan tapi aku, 'no way' nak halal kan sebab itu handphone aku... bukan handphone boyfriend aku.... jap2 aku sebenarnye nak bagi taw sesuatu kepade yang terasa tu.... itu bukan masalah aku...


kepade orang yang telah meminjam barang orang tolong la jaga dengan baik sebab itu pemberian yang tak seberapa... and kepade orang yang mengambil atau ternampak handphone tu tolong2 la pulang kan kepade yang punye tuan.... and bagi pengahtahuan aku tak suka di benci dan membenci orang... dan aku akan maaf kan sekiranya dia memulangkan handphone tu....


Thanks Sudi Baca Entry NI.. Like Boleh ? :)

No comments: