nugget...

Bukak pose at kampung umah tok!

Last day ramadhan, bukak pose ramai2... dah siap hidang, azan berkumandang..wan bace doa bukak pose... kitorang pun makn ramai2... time tu seronok gile... macam2 lauk ade... sedap...!
aku makan nasi lauk ayam,sambal blacan....kari, eh macam2 la sampai kembung perut aku...
Lepas tu... sedang aku syok2 makan aku ternampak seketul nugget daging dalam pinggan... aku suruh kak intan ambil kan nugget tu tapi... kak intan cakap "tak payah la kau dah makan banyak dah". die pun tak ambil kan ! tapi aku nak gak nugget tu tinggal satu jew... last2 aku suruh pak tam ambil kan nugget tu sebab pinggan nugget tu depan muka die... pastu aku cakap ngn pak tam aku camni... "pak tam nugget tu macam sedap tinggal satu je" sambil aku cakap aku buat muka ingat kan die paham yang aku nak nugget tu...last2 dengan selamba nya die 'NGAP'!!! masuk mulut die... aku pun tengok jela.... nasib bek tak kempunan sebenarnye aku dah makan banyak dah.... hahaha semua orang gelak =)..


Thanks Sudi Baca Entry NI.. Like Boleh ? :)

No comments: